Friday, February 8, 2013

MARY KAY ACNE PRONE

Mary Kay System For Acne Prone Skin adalah salah satu produk MK yang dapat mengatasi masalah akne ( jerawat). Ia dirumus dengan 2% asid salisilik dan mengandungi bahan botani supaya kulit jernih yang anda impikan akan menjadi reality. Set produk akne terdiri daripada :



2. Spot Solution For for Acne-Prone Skin - Formula ini bertujuan mengatasi kecelaan dan membantu mengurangkan kewujudan akne pd masa akan dtg dgn mengelupas kulit dgn lembut. Krim yg amat berkesan ini pantas meresap dan tidak meninggalkan sisa.
 
                                                                    RM70/29g

 
Kesemua produk ini mengandungi bahan daripada tumbuhan Canadian Willowherb, Sea heather dan burdock root di mana ia bertindak untuk menghalang daripada tersumbatnya pori-pori dan membantu mengurangkan lebihan minyak.

Produk ini sesuai untuk mereka yang mengalami jerawat sederhana dan sesuai untuk semua jenis kulit. Sekiranya anda mempunyai jerawat yang kronik, sila dapatkan nasihat dari doktor anda terlebih dahulu atau ambil antibiotik untuk membunuh kuman.

Jika anda mempunyai Acne, dan anda mahukan hasil dari MARY KAY, inilah Produk yang paling tepat.Hanya dalam masa 3 hari, kemunculan acne dapat dikurangkan dan diperbaiki.
(Keputusan keseluruhan diperhati secara menyeluruh terhadap tahap acne semasa kajian secara klinikal yang diuji oleh makmal bebas dibawah perhatian ahli dermatologi.)

Hasil dan keputusannya selepas 3 hari:-
  • Kulit bertambah sihat
  • Clarifying Cleanser menghilangkan lebihan minyak dan membuatkan kulit rasa bersih
  • Pore Purifying Serum dan Spot Solution menolong mengawal minyak dan kilatan tanpa meninggalkan rasa tegang dan kurang selesa serta mengurangkan benjolan jerawat.

    Rasailah kehebatan produk Acne prone Skin untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat

    1 comment: