Saturday, March 31, 2012

BEULISSE


30 SACHETS
RM140
HARGA SEBENAR : RM145


Beulisse adalah revolusi penjagaan kulit yang telah dibangunkan oleh sekumpulan pakar pemakanan, pakar teknologi makanan, saintis dan ahli dermatologi dari Switzerland dan Malaysia. 

Beulisse adalah gabungan 3 bahan hebat yang dapat membantu kulit dan juga kesihatan secara amnya.

3 bahan tersebut adalah;
OracBerry (Acai berries mixed)
Satu campuran dari buah Acai berry ditambah dengan superfruits yang telah terbukti secara klinikal mengandungi nilai antioksidan tinggi (ORAC) dan juga nutrien.

PhytoFact (Plant stem cells)
Saintis mendakwa bahawa pengambilan sel stem tumbuhan akan melambatkan tanda-tanda penuaan seperti pembentukan kedutan, otot kendur, sakit sendi, osteoporosis, dan ketidakseimbangan hormon. Kami rasa telah diperbaharui, seperti tunas dan tumbuh-tumbuhan muda. 

DermAqua (Marine essences)
Campuran pati bioaktif dari bahan-bahan berasaskan marin yang memainkan peranan utama dalam membina blok/sel kulit, rambut dan kuku. Ia menyediakan asid amino dan mineral yang membantu kulit dan pengisian semula tulang.

Cara hidangan:
Tuangkan terus ke dalam mulut dan kemudian minum air. Selain itu, boleh juga campurkan dengan air yang sedikit, kacau hingga rata dan kemudian minum.
Pengambilan terbaik ketika perut kosong pada awal pagi dan juga sebelum tidur.

Disarankan untuk mengambil 2 sachet sehari secara berterusan selama 3 bulan diikuti dengan 1 sachet setiap hari selepas itu.

No comments:

Post a Comment