Friday, March 30, 2012

EZIBREATHE

Resdung Ezibreathe.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjMstfx0X77jtdVs111WxpDqrm5fkQwmK8XEIktozbaEUOeysg59-fj6BKGjO3cmvFJ52qmHIjnyI9IDJ4CxaYEPNL8JpMkKGpmbHh_SxOgn_LelVSskocDVG295EWe842s7sfXUxFXGjI/s320/bottle.jpg
RM 25.00
 (Harga Sebenar : RM 30.00)
.
EZiBreathe adalah ubat alahan hidung dan resdung yang dihasilkan khusus untuk melegakan gejala alahan hidung dan resdung seperti kekerapan bersin, selesema berpanjangan, hidung tersumbat, batuk, sakit tekak, gatal hidung dan mata serta banyak kahak. Sesuai untuk semua peringkat umur bermula daripada kanak-kanak 1 tahun keatas, ubat resdung EZiBreathe tidak menyebabkan sebarang kesan sampingan jangkamasa pendek atau panjang, bebas daripada toxin dan tidak menyebabkan ketagihan. Ujian makmal telah dijalankan di private lab membuktikan EZiBreathe tidak mengandungi sebarang logam berat (toxin) yang boleh merosakkan sel dan organ-organ utama di dalam tubuh manusia.
.
Kandungan Ubat Resdung EZiBreathe
Formulasi semulajadinya terdiri daripada 4 jenis mikro minerals dengan dos yang sangat rendah. Minerals diperlukan oleh tubuh badan manusia setiap hari bagi memastikan sistem imunisasi berfungsi dengan sempurna dan badan berada di dalam keadaan yang sihat. Kekurangan walaupun sedikit minerals menyebabkan badan mudah diserang penyakit. Mikro minerals yang terkandung di dalam EZiBreathe adalah Natrium Muriaticum (Chloride of Sodium), Kalium Muriaticum (Chloride of Potassium), Kalium Sulphuricum (Potassium Sulphate)dan Ferrum Phosphoricum (Phosphate of Iron) telah dibuktikan secara saintifik, membantu kesihatan tubuh manusia dari segi berikut:-
* Menghentikan kegatalan hidung, telinga, mata dan tekak
* Menghentikan kekerapan bersin
* Melegakan hidung tersumbat
* Mengurangkan radang yang menyebabkan bengkak di dalam rongga hidung dan sinus
* Melegakan selesema
* Mencegah jangkitan di dalam system pernafasan dan rongga sinus
* Mencegah pernafasan melalui mulut
* Mencegah serangan asma (lelah)
.
Keistimewaan EZiBreathe jika diberbandingkan dengan produk lain dipasaran adalah:-
Ubat Moden atau Produk HerbaKelebihan EZiBreathe
Terdapat kesan sampingan.Tiada sebarang kesan sampingan. Dihasilkan 100% daripada mikro minerals semulajadi.
Kebanyakkannya tidak sesuai diambil oleh bayi, kanak-kanak, wanita hamil atau yang menyusukan anak serta mereka yang menghidap penyakit kronik.Selamat diambil oleh semua peringkat umur termasuk kanak-kanak 1 tahun ke atas, wanita hamil atau yang menyusukan anak serta mereka yang menghidap penyakit kronik.
Sukar diberikan kepada kanak-kanak kerana rasanya tidak sedap. Sementara dalam bentuk kapsul herba pula agak panas dan sukar untuk ditelan oleh kebanyakkan orang.Bentuk tablet yang kecil, rasanya manis seperti gula-gula, hanya perlu di hisap atau di kunyah atau boleh dicampur ke dalam susu. Di senangi oleh semua peringkat umur termasuk kanak-kanak.
Perlu berpantang dari segi pemakanan ketika mengambil produk herbaTiada pantang larang
* Tiada pantang larang
* Produk Ubat Resdung EZiBreathe di formulasi dan dikilangkan di Malaysia di bawah pengawasan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPKF), mendapat pengiktirafan Amalan Pengilangan Baik (G.M.P) serta memiliki sijil HALAL daripada JAKIM).
.
SOALAN LAZIM
1. Bolehkah Ezibreathe menghilangkan terus masalah alahan hidung/resdung saya?
Tidak Ezibreathe hanya dapat melegakan gejala resdung anda.Sehingga kini masih belum ada ubat didunia yang dapat menghilangkan masalah alahan hidung/resdung.Ini bermakna, anda terpaksa bergantung dengan ubat bagi melegakan masalah anda.
2. Kalau setakat melegakan mengapa perlu saya mengambil Ezibreathe? Baik saya ambil ubat lain pun sama jugakan?
Ya! Tetapi kebanyakan ubat lain dipasaran terutama ubat moden boleh mendatangkan kesan sampingan baik dalam jangkamasa pendek atau panjang.Ini adalah tidak baik terutama bagi kanak-kanak memandangkan mereka terpaksa bergantung dengan ubat secara berterusan.Sebaliknya Ezibreathe tidak mendatangkan apa-apa kesan sampingan dan boleh diambil berpanjangan.
3. Berapa lama perlu saya makan untuk melihat kesannya?
Bergantung kepada sistem pertahanan badan masing-masing. Bagi yang pertama kali mengambil EZiBreathe, tindakbalasnya, kebiasaannya akan dilihat selepas 1 hingga ke 3 minggu. Ada juga selepas 2 atau 3 botol. Sementara, bagi mereka yang telah biasa mengambil EZiBreathe, kesannya dapat dilihat 15 minit hingga ke 1/2 jam selepas mengambil EZiBreathe.
4. Bilakah waktu terbaik untuk mengambil EZiBreathe?
Waktu mulut kosong tanpa sebarang makanan atau minuman iaitu waktu pagi sebaik je bangun tidur dan waktu malam sebelum tidur.
5. Bolehkah saya mengambil EZiBreathe semasa perut kosong?
Ya! kerana EZiBreathe adalah dianggap seperti makanan.
6. Berapa biji perlu saya ambil sehari?
Mengikut sukatan yang tercatat di label botol atau bila perlu.
7. Perlukah saya terus mengambil EZiBreathe selepas Alahan Hidung atau Resdung saya pulih?
Ya! Kerana selagi anda terdedah dengan punca alahan, selagi itulah anda berisiko untuk mendapat semula gejala. Oleh itu, pengambilan EZiBreathe secara berterusan dapat mencegah gejala daripada terjadi. Anda hanya perlu mengurangkan dosnya kepada sebiji sehari sahaja atau bila perlu. Lagipun penyakit alahan hidung dan resdung, adalah penyakit yang berkaitan dengan masalah sistem imunisasi individu yag bercelaru. Sehingga kini masih tiada ubat moden atau tradisional yang dapat menyembuhkan gejala alahan hidung dan resdung 100%. Ini bermakna penghidap terpaksa bergantung dengan ubat sepanjang kehidupan mereka. Bezanya mengambil ubat moden yang mengandungi antihistamin secara berpanjangan boleh mendatangkan banyak kesan sampingan seperti mengantuk, singkat daya ingatan (pelupa), depresi (murung), pemarah dan banyak lagi. Sementara, EZiBreathe pula dihasilkan daripada mikro minerals semulajadi yang sememangnya diperlukan oleh tubuh badan manusia setiap hari. Jadi pengambilan EZiBreathe yang berterusan tidak akan mendatangkan sebarang kesan sampingan.
8. Adakah EZiBreathe akan memberikan sebarang kesan sampingan atau tindakbalas sementara?
EZiBreathe tidak akan menyebabkan sebarang kesan sampingan. Walaubagaimanapun, EZiBreathe boleh menyebabkan tindakbalas sementara bagi mereka yang baru pertama kali mengambilnya, di mana gejala akan menjadi bertambah teruk selama 3 minggu seperti bersin, batuk dan banyak kahak dikalangan kanak-kanak, sementara dewasa selain daripada batuk dan banyak kahak, mungkin akan mengalami tindakbalas seperti pening kepala dan badan lemah. Anda tidak perlu risau, ini dipanggil healing crisis process menandakan EZiBreathe sedang bertindak balas dengan sistem imunisasi. Ianya akan berakhir selepas 1 – 3 minggu.
9. Bolehkah saya mengambil EZiBreathe bersama dengan ubat lain?
Ya! Cuma jarakkan masa 1 ke 2 jam.
10. Bolehkah saya atau anak saya mengambil EZiBreathe jika menghidap Asma?
Ya! Tapi kurangkan dosnya kepada 1 biji sahaja sehari dan diambil selang sehari selama sebulan, kemudian mengikut sukatan di botol.
11. Bolehkah saya mengambil EZiBreathe jika selesema atau batuk saya disebabkan oleh jangkitan virus?
EZiBreathe tidak dapat membantu masalah selesema atau batuk yang disebabkan oleh jangkitan virus.
12. Apakah pantang larang semasa mengambil EZiBreathe?
Tiada sebarang pantang larang, anda boleh menikmati semua makanan kegemaran anda seperti biasa.
13. Bolehkah saya mengambil EZiBreathe jika saya mengandung?
Ya! Selepas mengandung 3 bulan. Kerana EZiBreathe hanyalah garam galian dan tidak mengandungi steroid. Walaubagaimanapun anda boleh padatkan nasihat doktor anda terlebih dahulu.
14. Bolehkah saya mengambil EZiBreathe jika saya alah pada makanan laut?
Ya! Ambil 1 biji ½ jam sebelum dan 1 biji lagi ½ jam selepas makan makanan laut.

Penting!

Bagi mengekalkan keberkesanan EZiBreathe, ianya perlu disimpan jauh daripada sebarang peralatan elektrik, gelombang seperti radio atau telefon bimbit, suhu panas seperti di dalam kereta yang diletak di bawah terik matahari.
***********************************************************
.
AcClear Utk Akne, Jerawat dan Eksema
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash2/276448_108850809208999_734094_n.jpg
RM 30.00 
(Harga Sebenar : RM 35.00)
.
Jerawat atau akne biasanya disebabkan oleh gabungan faktor-faktor seperti genetik, hormone, bakteria, liang roma tersumbat dan keradangan. Sementara Eksema adalah masalah alahan yang boleh diwarisi secara keturunan iaitu jika ada diantara ahli keluarga anda mempunyai masalah alergi atau resdung, kebarangkalian untuk anda mendapat alergi dan resdung juga tinggi. Mereka yang mempunyai masalah jerawat dan akne biasanya mengalami gangguan psikologi seperti kurang keyakinan diri, masalah personaliti serta menjadi seorang yang anti sosial. Di pasaran memang terdapat banyak produk kecantikan yang bertujuan merawat masalah  jerawat dan akne, tetapi ianya hanya bertindak sementara dengan menangani masalah luaran kulit. Bagaimana pula masalah jerawat, akne dan eksema yang disebabkan oleh masalah genetik, hormon yang tidak seimbang serta kecelaruan sistem imunisasi? Di sini terletaknya keistimewaan AcClear. AcClear istimewa kerana ianya:-
1. Bertindak merawat dari dalaman badan iaitu punca yang menyebabkan masalah jerawat, akne dan eksema.
2. Bahan-bahan aktif di dalam AcClear seperti Hydrocotyle Asiatica, Kalium Bromatum dan Hepar Sulphuris Calcareum bertindak menyerang kuman, menghalang pembiakan bakteria serta mengurangkan kemerahan, bengkak dan kegatalan.
3. Diformulasikan daripada mikro mineral dan ekstrak herba semulajadi Homeopati dengan dos yang sangat rendah, bermakna AcClear tidak akan meninggalkan sisa toksin dan tidak member sebarang kesan sampingan kepada badan.
4. Tablet AcClear rasanya manis, hanya perlu dikunyah dan sesuai diambil bermula daripada kanak-kanak seawall usia 3 tahun ke atas dan dewasa.
Sebotol AcClear mengandungi 60 biji tablet kunyah manis dijual dengan harga RM35 (Semenanjung Malaysia), RM37 (Sabah dan Sarawak). Cara pengambilan 1 atau 2 biji (bergantung pada umur) 2 kali sehari.

No comments:

Post a Comment