Friday, March 30, 2012

LUMIGLOW

LUMIGLOW : KRIM AJAIB BERTEKNOLOGI NANO

. 
SAKSIKAN KEAJAIBAN KRIM LUMIGLOW

PERHATIAN PARA PESAKIT & WANITA : 
Jika anda mempunyai sebarang masalah kecantikan atau kesihatan, maka anda bakal meneroka penyelesaian alternatif yang unggul, hebat, luar biasa, ajaib & menakjubkan!
.
 RM150.00 Seunit
  Harga Pasaran bagi Lumiglow : RM 285.00 seunit,
.
 Hanya 1 Krim, Mencegah & Merawat Masalah Kesihatan Anda – Menjadikan Anda Lebih Cantik – Semuanya Dari Hujung Rambut Hingga Hujung Kaki – Terbukti Berkesan – Dengan Cara Yang Sangat Mudah – Hanya Sapu Sahaja”


.
Kesihatan & kecantikan adalah perkara yang paling utama untuk dipelihara. Namun, cabaran untuk penjagaan keduanya semakin hebat akibat kesuntukan masa, kekurangan pengetahuan dan ketiadaan alternatif yang mudah. Mujurlah dengan LumiGlow, kini anda mampu untuk menjaga taraf kecantikan & kesihatan anda dengan cara yang mudah & pantas! 
Sebelum anda melihat lebih jauh, adalah elok untuk menerangkan dua soalan lazim yang utama. Pertama,LumiGlow merupakan nama untuk hanya 1 krim sahaja. Kedua, cara menggunakan LumiGlow ialah sapu sahaja, tidak perlu dimakan, diminum ataupun disuntik.
*******************************************************
..
PERHATIAN PARA PESAKIT & WANITA : Jika anda mempunyai sebarang masalah kecantikan atau kesihatan, maka anda bakal meneroka penyelesaian alternatif yang unggul, hebat, luar biasa, ajaib & menakjubkan!
“Hanya 1 Krim, Mencegah & Merawat Masalah Kesihatan Anda – Menjadikan Anda Lebih Cantik – Semuanya Dari Hujung Rambut Hingga Hujung Kaki – Terbukti Berkesan – Dengan Cara Yang Sangat Mudah – Hanya Sapu Sahaja”

KELEBIHAN LUMIGLOW
Lumiglow boleh digunakan untuk sesiapa yang mengalami mslh seperti dibwh ini :
1) Masalah Kesihatan
2) Masalah Kecantikan
3) Prestasi Seksual Merosot
4) Payudara Mengendur
5) Jeragat
6) Masalah Kesuburan
7) Darah Tinggi
8) Luka & Cedera
9) Uban
10) Keguguran
11) Senggugut
12) Kencing Manis
13) Rabun
14) Sakit Lutut
15) Ketumbuhan Payudara
16) Buasir
17) Kulit Mengendur
18) Angin Pasang
19) Kencing Tidak Lawas
20) Resdung
21) Migrain
22) Katarak
23) Ketulan Tiroid
24) Migrain
25) Lumpuh
26) Payudara Kecil
27) Ketagihan Rokok
28) Angin Ahmar
29) Kulit Sensitif
30) Batu Karang
31) Sakit Kepala
32) Sakit Saraf
33) Kegemukan
34) Sakit Pinggang
35) Batuk Kering
36) Tiada Zuriat
37) Penyakit Kulit
38) Kitar Haid Tidak Normal
39) Fibroid
40) Sakit Gigi
41) Hormon Tidak Seimbang

******************************************************************
.BAHAN-BAHAN LUMIGLOW
Dioscorea villosa (Keladi Liar)
Pokok keladi yang unik ini , mengandungi lebih daripada 50 pencetus hormon. Ianya dianggap sebagai bahan terkini di dalam perubatan biologi dan dikenali sebagai bahan yang paling penting di dalam terapi hormon (digunakan sendiri). Oleh kerana pokok ini hidup di tempat yang tidak tercemar, ia mempunyai bahan penyembuh sendiri, apabila digunakan oleh manusia, bahan ini merangsang penyembuhan sendiri dan pengaktifan semula organ-organ. Kesan yang paling penting sekali ialah bahan ini boleh membantu di dalam mengaktifkan, menyeimbangkan penghasilan hormon, memastikan kita sentiasa menerima hormon yang sesuai apabila tubuh kita memerlukannya. Tambahan lagi, bahan aktif tumbuhan ini iaitu Diosgenin, diketahui mempunyai sifat antiradang.
Kini, krim keladi liar ini telah banyak digunakan dalam membantu menyeimbangkan hormon, meningkatkan tenaga, stamina dan daya ketahanan, serta membuatkan kita berasa muda, kuat dan lebih bertenaga.
Untuk wanita, bahan ini berkesan dalam mengurangkan simtom-simtom premenstrual dan menopos.


Bahan-bahan LumiGlow® yang lain ialah ekstrak aloe vera, ekstrak kacang soya, ekstrak biji anggur dan Vitamin E.


Ekstrak Aloe Vera
Aloe Vera adalah satu-satunya ramuan persolekan semulajadi yang terunggul setakat ini. Ia berkesan untuk menyerlahkan kulit, agar kelihatan lembut, licin, berseri & mengurangkan penuaan.


Ekstrak Kacang Soya
Kacang soya mengandungi bahan semulajadi yang mirip kepada hormon wanita. Secara tradisional, makanan mengandungi soya telah menjadi makanan untuk penduduk Cina dan Jepun, di mana insiden-insiden penyakit kanser yang bergantung dengan hormon seperti kanser payudara dan kanser prostat adalah rendah.


Ekstrak Biji Anggur
Ekstrak biji anggur merupakan faktor anti-pengoksidaan yang terunggul setakat ini, berkesan untuk mencegah kerosakan radikal-radikal bebas terhadap sel-sel, 20 kali lebih kuat daripada Vitamin C dari segi antioksidannya.


Vitamin E
Vitamin E yang diserap oleh kulit akan tertinggal pada tisu-tisu kulit untuk melindungi kulit daripada kerosakan radikal bebas.
******************************************************************
.
D.I.Y (Do It Yourself) bermakna anda boleh lakukan sendiri
Mengapa tunggu lagi? Mulakan plan tindakan kecantikan dan kesihatan anda. Anda mempunyai LumiGlow® sebagai teman dan rakan anda.
Sebagai suplemen dioleskan di kulit anda, LumiGlow® menggunakan bioteknologi dan juga nanoteknologi untuk memberikan anda kebaikkan bahan aktif terus ke aliran darah anda, tanpa melalui proses pencernaan yang lama. Dapatkan kesan yang hebat dengan penggunaan yang teratur. Dapatkannya, oleskannya, rasakannya dan serlahkannya.


Cara Penggunaan
Urutkan perlahan-lahan setengah sudu teh krim ini dua kali sehari di leher, atas lengan(ke atas), payudara (keatas dan ke dalam), belakang badan berhampiran pinggang(ke bawah), pergelangan tangan(bulatan ke atas), perut(bulatan arah jam), bahagian dalam peha(bulatan ke atas).
Jika terdapat tindakbalas berlarutan, hentikan penggunaan dan rujuk kepada individu yang memperkenalkan produk ini. Tidak disarankan penggunaannyaoleh wanita hamil dan ibu yang menyuskan anak.


CARA SAPUAN LUMIGLOW
  • Sakit kepala / Migrain – Belakang telinga (bahagian yang keras) dan tengkuk
  • Meningkatkan kecergasan otak/IQ – Tengkuk & belakang badan
  • Rambut gugur/botak/beruban – Akar rambut/kulit kepala
  • Sakit mata/katarak/berselaput/rabun – Sekeliling mata
  • Resdung/selsema – Sekitar hidung dan leher
  • Asma/Tidur berdengkur – Sekitar hidung, leher & dada
  • Jerawat/jeragat – Sekitar leher
  • Penegangan muka – Sekitar leher
  • Sakit gigi/gusi/mata ikan – Tempat yang sakit & bahagian luar (pipi)
  • Berhenti merokok – Leher & dada
  • Tiroid/sakit tekak – Leher
  • Batuk – Leher & dada
  • Sakit jantung/dada/darah tinggi – Dada & belakang badan
  • Kencing manis – Kawasan “pankreas” (antara perut & dada). Jika telah luka/busuk/hampir dipotong, sapu di sekeliling kawasan tersebut.
CD Cara Penggunaan Krim Lumiglow akan dibekalkan sekali pada setiap pembelian.
.
TESTIMONI

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEix-9GzKigTFlKIS0RN6quB06uJt43x2_pOOtL0QKxWIymFk4YO2SeqDV3UtN-G9kdbdKbOSC1GBfefIPLNYuhGcky_24C5Mu33GGqFjlwkLGo2fa2r8kj2zE-dP-AGrzAeP13VT4pEOPY_/s400/Nadzmi_before_after_bm02.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhjN4P5JzwYQyp-X0bDRPBfdUzNd84YmW_AUBGCCP9alrzZDaFMExfh_tmJOoYk5NCFYrP0_EGOhchu04jLhe6XN754J8-W27eDi49a8iVeN9XzgTAXoj4Wrb9i9efUiZnJpLXTQwyT4VEg/s400/Hajjah_before_after_bm02.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgf3E4rcINpJNueKdxHZq1X696YAh_sxEyLIFMxsFH7IBCAVF6ekZ1Y3stNNYO1E_XOPeBVKXTKcC5OREY4jONIEfLJfEqMrEYDsU3_-SDbqUJw9nYDTfccEza_Qe0lAyCw7vxQ_VjSeGDM/s400/Suhana_before_after_02.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhu07lAz0RMckB5Q0dNIY0w8Ig_SJFVEQRHFSmEECC3XmSXOVdO-aE0NY5V43rCB1WICjG5TMFUZE_zHK9k5_RNb7zIanJd-1dainywhnaU4xFS-7zc_pQs5ajd9t3jnsqyzGAbEfDNw_W2/s400/Suhana_before_after_bm03.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiAeh0YvwxnXJ1V-v582uHy_mHBM2B0UwF52QjVPEdropT8cR0U4kOBHEMvIMVMKfvf8t7DCau7XfbzGFARa3RqXaqsYruFPWLqPbXzXLVj9ecdO2FSh-GvZEg8F8SKGLeteK0k3tE3PqlH/s400/HajiJaafar_before_after_bm.jpg


TESTIMONI CUSTOMER JAJAWAFIPLASA


Originally Posted by n********

Salam jojot

lumiglow botol bsr ada brp gram ?boleh tk quote kat akak lumigloww bsr yg awk ada..sbb akak dh nampak kesan dah.. sbb akak nie period dh sebulan tk jln2 pas letak lumiglow bwh pusat sehari 2 kali, alhamdulillah dh period...akak mmg ada masalah hormon pun...so ingat nk beli yg bsr..tp nk tahu harga dulu..

testimoni akak nie klau nk letak kt kedai awk punboleh tp jgn mention nama akak ler segan lak..huhuhuhu

thanks ye jot 

2 comments:

  1. mcm mne nak dptkan lomiglow ni..?? sy di seremban..

    ReplyDelete
  2. mcm mne nak dptkan lomiglow ni..?? sy di seremban..

    ReplyDelete