Friday, March 30, 2012

ORANG KAMPUNG


Produk Orang Kampung
.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwZG2biVLA5ngP9nMSJlzuuZC_ueZGGiy6eg-QBtAaD9regXRGV8KMQwdLfxsaZKyUOB3DKybDhhxtcYOhP8cQ460JI9OlrYSPitflJ5jrJ9ThokbzN6qxj8jKnHpOoLR-_EeiFatlCm4/s320/org+kg.png

.
Chantek Emulsion
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiuohimxZhPlAnDkISHZnCVuUTOTu4Qw3aOZo6pS-5Ku5lHVaangdmvoFKwFmjMJxFDPmr1WBY7jBmDep_mXAAQFywtmt7Lve4cipkSUBSWxpWh885-l0QQchgqseNyY-y4z3wcURnDpSQ/s1600/ChantekEmulsion.jpg
Kandungan : 380ml
RM 60.00 
(Harga sebenar : RM 68.80)
.
Chantek Emulsion Orang Kampung dirumus khas untuk wanita berkerjaya khususnya bagi mereka yang mementingkan kecantikan dalam penjagaan kesihatan harian. Diformulasi berdasarkan keperluan seharian yang diperlukan. Rumusan ini dipercayai dapat membantu memulihkan tenaga, mengekalkan struktur kulit dan bertindak sebagai anti oksida serta melambatkan proses penuaan.
Antara kelebihan lain emulsion :
* Mencegah muntah
* Mengurangkan berat badan
* Menyembuhkan penyakit kuning
* Membuang toksid
* Melancarkan peredaran darah
* Memberi tenaga kepada tubuh
Antara bahan yang terkandung di dalam emulsion ini ialah :
* Delima – membantu mencantikkan kulit dan mengurangkan berat badan.
* Kolagen – mengurangkan kedutan dan memastikan keanjalan kulit.
* Kacip Fatimah – mengatasi senggugut dan melancarkan perjalanan haid.
* Serapat – awet muda, melancarkan haid dan merapatkan organ rahim.
* Madu – membekalkan tenaga dan mengandungi agen anti bakteria.
************************************************************
.
3G Emulsion
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjG5rSmNBViOyWr3aRyjxvhb_9aXg3YPtUapsEYWHO3tBRXuzgJN3clZb-6hhn81TXv6rzw_OA0UpMrO5Fp87QTzt_p5h5NUlxN2nS6UWBlnW-6iz-59-hx3GpQL87rQiLgw04R38eU6lg/s1600/3gEmulsion.jpg
Kandungan : 350ml
RM 23.00 
(Harga sebenar : RM 25.80)
.
3G Emulsion Orang Kampung dirumus khas untuk golongan kanak-kanak dan pelajar. Diformulasi berdasarkan keperluan seharian yang diperlukan dalam pembelajaran. Dipercayai dapat meningkatkan daya ingatan, bertindak sebagai anti oksida,meningkatkan peredaran darah, memberi tenaga kepada tubuh, dan membantu merangsang kecerdasan serta melambatkan proses penuaan.
Antara kelebihan lain emulsion : Merawat pitam Awet Muda Membantu pembaharuan sel Mengubati infeksi saluran pernafasan Membantu masalah kekejangan saraf
Antara bahan yang terkandung di dalam emulsion ini ialah :
  • Pegaga – meningkatkan daya ingatan, meningkatkan peredaran darah, mengurangkan tekanan darah tinggi dan dapat mengurangkan demam, batuk dan asma.
  • Blackcurrant – berfungsi sebagai pembersih darah, meneutralkan radikal bebas yang bertanggungjawab atas gangguan dalam tubuh.

3G Emulsion Orang Kampung dirumus khas untuk golongan kanak-kanak dan pelajar. Diformulasi berdasarkan keperluan seharian yang diperlukan dalam pembelajaran. Dipercayai dapat meningkatkan daya ingatan, bertindak sebagai anti oksida,meningkatkan peredaran darah, memberi tenaga kepada tubuh, dan membantu merangsang kecerdasan.
Antara kelebihan lain emulsion  : Merawat pitam Awet Muda Membantu pembaharuan sel Mengubati infeksi saluran pernafasan Membantu masalah kekejangan saraf Antara bahan yang terkandung di dalam emulsion ini ialah: Pegaga – meningkatkan daya ingatan, meningkatkan peredaran darah, mengurangkan tekanan darah tinggi dan dapat mengurangkan demam, batuk dan asma. Blackcurrant – berfungsi sebagai pembersih darah, meneutralkan radikal bebas yang bertanggungjawab atas gangguan dalam tubuh. Melambatkan proses penuaan.

No comments:

Post a Comment