Friday, March 30, 2012

SLIMWHIZZ


MENURUNKAN BERAT BADAN 4-8KG SEBULAN




RM45.00
1 Kotak (10 sachets)

KEBAIKAN:-
♥ membantu menurunkanberat badan sehingga 4-8kg sebulan
♥ membantu masalah pencernaan seperti loya, sembelit dan senak.
♥ mengawal nafsu selera makan
♥ meningkatkan metabolisme tanpa kesan-kesan sampingan yang berbahaya daripada ephedrine
♥ memberi rangsangan tenaga.
♥ merawat dan mencegah beberapa masalah kulit.
  sumber yang baik vitamin penting seperti Thiamin, Asid Folik, Biotin, Pantothenic Asid, Vitamin E dan FIBER glutan
♥ membantu menyerap kolesterol daripada badan semasa penghadaman (fiber glutan)

BAHAN-BAHAN DALAM SLIMWHIZZ:-

EKSTRAK OREN
♥ Ekstrak oren bermanfaat untuk masalah pencernaan seperti loya, sembelit dan senak.
♥ Ia juga berupaya mengawal nafsu selera makan dan meningkatkan metabolisme tanpa kesan-kesan sampingan yang berbahaya daripada ephedrine. Ia juga memberi rangsangan tenaga.
♥ Penggunaan ekstrak oren di dalam SlimWhizz juga boleh merawat dan mencegah beberapa masalah kulit.

FIBER OAT
♥ Oat merupakan sumber yang baik vitamin penting seperti Thiamin, Asid Folik, Biotin, Pantothenic Asid dan Vitamin E.
♥ Oat bukan sahaja bagus untuk jantung kerana kandungan fibernya, tetapi juga sebagai pelindung yang bagus untuk saluran penghadaman. Oleh kerana semua nutrien penting terkandung di dalamnya, oat dikira penting untuk kesihatan secara keseluruhannya.
♥ Oat mengandungi beta glukan yang merupakan serat larut yang membantu menyerap kolesterol daripada badan semasa penghadaman.
♥ Kandungan karbohidratnya digelar "Frukto-oligosakarida" mampu merangsang pertumbuhan bakteria baik yang penting untuk merangsang kesihatan usus.
♥ Fiber Oat lambat dihadamkan dimana menyebabkan kelikatan kandungan perut dimana ia dapat membuat anda berasa kenyang lebih lama yang membantu dengan penurunan berat badan.
♥ Salah satu komponen gentian larut yang terdapat dalam fiber oat telah terbukti berkesan dalam mengurangkan kolesterol darah dengan mengurangkan keupayaan sel-sel darah melekat pada bahagian dalam dinding arteri.
♥ Oat beta-glucan melambatkan peningkatan paras glukosa dalam darah selepas makan dan melengah-lengahkan penurunan tahap pra-makan. Ini secara tidak langsung akan melambatkan pencernaan dan melanjutkan penyerapan karbohidrat ke dalam aliran darah. Ini bermakna perubahan dramatik dalam tahap gula dalam darah dielakkan.

EKSTRAK CASSIA ANGUSTIFOLIA
♥ Cassia Angustifolia digunakan berfungsi untuk merawat rawatan untuk pelbagai masalah penghadaman dan dapat membantu menyumbang kepada penurunan berat badan secara sihat.
♥ Kajian menyatakan Cassia Angustifolia berupaya mendorong perembesan air dan mencegah takungan air dalam saluran pencernaan dimana ia dapat menghindarkan sembelit.
♥ Cassia Angustifolia berfungsi melembutkan najis dan sisa-sisa makanan di dalam kolon.

EKSTRAK TEH HIJAU
♥ Teh hijau berfungsi mengalakkan pembakaran lemak yang khusus di dalam kaviti abdomen, usus dan organ dalaman yang lebih dikaitkan dengan peningkatan risiko sindrom metabolik dan diabetes.
♥ Selain dapat mempercepatkan pembakaran kalori termasuk kalori berlemak, flavonoids yang terdapat di dalam Teh Hijau ini mampu mengubah cara menggunakan hormon dipanggil norepineephirine yang meningkatkan lagi kelajuan kalori di bakar.
♥ Teh Hijau mengandungi phytochemicals yang berfungsi untuk membantu tubuh menentang serangan beberapa jenis barah. Ia juga befungsi dalam mengekalkan tahap kolestrol dalam darah dengan menyingkir oksidasi LDL atau dikenali dengan kolestrol buruk.
♥ Dengan enzim Angiotensin dan Polyphenol yang terdapat pada Teh Hijau, ia dapat membantu mengawal tekanan darah tinggi dan mengawal paras gula dalam darah.
♥ Selain menguatkan sistem imun, Teh Hijau memberi khasiat di dalam membina dan menguatkan otot sekaligus memberi kesihatan tulang yang optima.

EKSTRAK ALOE VERA
♥ Aloe Vera digunakan sebagai makanan tambahan yang boleh membantu penghadaman, melancarkan perjalanan darah, juga untuk meningkatkan kecekapan buah pinggang, pundi kencing dan hati.
♥ Ia juga mengandungi sekurang-kurangnya 3 asid lemak yang berguna untuk perut, usus kecil dan usus besar. Sifatnya yang beralkali juga dapat membantu mengurangkan masalah asid berlebihan dalam badan yang juga merupakan punca utama masalah sukar menghadamkan makanan.
♥ Aloe Vera juga berfungsi untuk melegakan pedih ulu hati, ulser malahan sebagai pelincir sel perkumuhan dan memelihara buah pinggang dari penyakit.

EKSTRAK GARNICIA CAMBOGIA
♥ Garnicia Cambogia dapat membantu menghalang pengeluaran lemak malahan menyekat selera makan semulajadi dengan meningkatkan paras bahan kimia otak, serotonin khususnya.
♥ Garnicia Cambogia juga berfungsi mengawal metabolism badan dan mengalakkan kehilangan berat badan yang berterusan.
♥ Kajian juga menunjukkan bahawa Garnicia Cambogia dapat membantu merawat masalah buasir dan juga sembelit.
♥ Garcinia Cambogia berupaya meningkatkan mekanisme pertahanan mukosa dalam perut dan dengan itu ia membantu sebagai agen pelindung terhadap ulser gastrik.

EKSTRAK ACAIBERRY
♥ Acaiberry dapat membantu penurunan berat badan dan dapat melambatkan proses penuaan malahan ia kaya dengan vitamin A,C & E juga mengandungi bahan bio aktif dan flavonoid yang baik untuk tubuh.
♥ Kandungan antioksida di dalam buah Acai berry adalah antara yang tertinggi di dunia dimana ianya dapat membantu membuang toksik di dalam badan secara semulajadi.
♥ Acaiberry juga mengandungi kandungan serat dan lemak baik yang bagus untuk kesihatan jantung dan usus. Ia mengandungi kandungan Omega-3, Omega-6 dan Omega-9 yang baik untuk menurunkan paras kolesterol tidak baik dan meningkatkan paras kolesterol baik di dalam darah.
♥ Antioksida di dalam Acai berry mampu memusnahkan sel-sel kanser, merawat diabetes dan juga memulihkan kanser.
♥ Acaiberry juga bertindak sebagai agen pemberi tenaga dimana ianya membantu mengatasi masalah letih dan lemah badan.





No comments:

Post a Comment