Friday, February 8, 2013

MARY KAY TIMEWISE

 
Set Miracle (untuk kulit normal dan kering atau untuk kulit berminyak) adalah koleksi premium barangan anti-penuaan yang saling bekerjasama.

Set ini menggunakan sains penjagaan kulit terkini yang dapat memberi and kulit yang kelihatan muda, tidak banyak garis-garis halus dan kedutan, lebih tegang dan warna kulit yang sekata.


Kini dengan Timewise Day Solution lengkap dengan Pelindung Matahari SPF 25* (krim siang) dan TimeWise Night Solution (krim malam). Ia termasuklah:-

TimeWise® 3in 1 Cleanser 127g RM105
Ianya adalah satu produk yang melakukan tiga kerja untuk membersih, mengelupas dan menyegarkan kulit anda dalam satu langkah mudah. Didapati di dalam dua formula iaitu untuk kulit Normal hingga Kering atau Kombinasi hingga Berminyak.

TimeWise® Age Fighting Moisturizer 100ml RM115
Melembap dan melembutkan kulit anda dengan TimeWise Age-Fighting Moisturiser. Ia membekalkan penghidratan 10 jam denan kompleks berpaten yang membawakan hasil yang ketara. Pilihan formula dari kulit Normal hingga Kering atau Kombinasi hingga Berminyak.

TimeWise® Day Solution SPF25 29ml RM150
TimeWise Day Solution Sunscreen SPF 25 menghalang ancaman sinar UVA/UVB untuk membantu mencegah garis-garis halus dan pewarnaan tidak sekata sebelum ia berlaku. Peptida yang menenangkan juga membantu melegakan garis-garis ekspresi.

TimeWise® Night Solution 29ml RM150
TimeWise Night Solution memberikan sistem pembekalan mikro kapsul Nutribeads yang mengandungi vitamin dan antioksidan bergabung dengan peptida penguat kolagen untuk membantu memudarkan garis-garis dalam dan kedutan

Set Miracle (untuk kulit normal dan kering) adalah koleksi premium barangan anti-penuaan yang saling bekerjasama. Set ini adalah koleksi premium produk penentang usia yang bertindak bersama untuk membawakan hasil yang cantik dan berupaya meremajakan kulit anda. Ia adalah produk anti penuaan yang luar biasa dari Mary Kay. Ia menjadikan kulit lebih muda. Set ini direka khas utk membantu menghapuskan tanda penuan dan menampilkan kulit yang lebih berseri . Pembersih boleh tahan sehingga 5-6 bulan, pelembab 8-12 bulan dan Day and Night Solution 4 bulan mengikut jumlah yg di ambil.

No comments:

Post a Comment